Hvad siger kunderne

vækst

Det er vigtigere end nogensinde at sikre os at vi ved hvad kunderne syntes om at handle hos os, og hvis vi ikke spørger dem, ved vi det så …..

Grunden til at det er vigtigt, er blandt andet vi har ændret købsadfærd, forventer naturligt engagement og forståelse, hvor vi køber.

Fremtidens vækst og fastholdelse af kunderne, findes i forståelsen og efterspørgslen gennem kundeundersøgelse kan der analyseres og udvikles et kundeloyalitet program.

  • Loyalty can be defined as a customer continuing to believe that your organization’s product/service offer is their best option. It best fulfills their value proposition whatever that may be. They take that offer whenever faced with that purchasing decision

    Kilde: http://www.loyaltyresearch.com/insights

Det betyder med andre ord at loyalitet kan defineres som kunder der tror på dit forretnings produkt el. service tilbud, er det bedste, selv når der kan være et problem. Det sker, fordi jeres forretning har været god for dem i fortiden og i behandler dem seriøst ved opstået problemer de får det de forventer og måske lidt mere til.

Det vigtige er at det betyder, at de ikke opsøger konkurrenter, og skulle de blive kontaktet af konkurrenter er de ikke interesserede. Det betyder også at de er villig til at bruge tid og kræfter på at kommunikere med jer, om jeres forretning, så man kan bygge videre på tidligere succeser og overvinde eventuelle svagheder

Tør du vente …… Kontakt kenneth@changeimpact.dk  for rådgivning om Kundeloyalitet til netop dit firma.